Sneaker10

Sneaker10
2811808888

Συχνές ερωτήσεις


Σε πόσες γλώσσες μπορώ να πλοηγηθώ;

Οι γλώσσες πλοήγησης στo Sneaker10 είναι: Ελληνικά, Αγγλικά, Γερμανικά.


Είναι ίδιες οι τιμές στο online κατάστημα και στα καταστήματα Sneaker10;

Ναι, εκτός συγκεκριμένων προσφορών που μπορεί να υπάρχουν αποκλειστικά για ηλεκτρονικές αγορές.


Ανανεώνονται τα προϊόντα στα οποία έχει εξαντληθεί μέγεθος ή χρώμα;

Αν ένα προϊόν έχει εξαντληθεί, θα προσπαθήσουμε να το ανανεώσουμε όσο το δυνατόν συντομότερο. Αν δεν υπάρχει απόθεμα, θα το αποσύρουμε από την ιστοσελίδα.


Μπορώ να λαμβάνω στο email μου πληροφορίες κατά καιρούς με τα τελευταία νέα και προσφορές του Sneaker10.gr;

Ναι. Απλά κάνοντας εγγραφή στο "Newsletter" θα λαμβάνετε πληροφορίες για τα τελευταία νέα και τα event του Sneaker10.gr.


Μπορώ να σταματήσω να λαμβάνω το Newsletter του Sneaker10.gr;

Ναι. Η διαδικασία είναι πολύ απλή. Βρείτε ένα οποιοδήποτε "Newsletter" μας και πατήστε One-click Unsubscribe ή ενημερώστε μας με σχετικό email.


Πώς θα ανακτήσω τον κωδικό πρόσβασης αν τον έχω ξεχάσει;

Αν έχετε ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασης, μπορείτε να τον ανακτήσετε στην ενότητα "Σύνδεση". Συμπληρώνετε το E-MAIL και πατάτε "Ξέχασα τον κωδικό μου". Θα λάβετε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με το νέο σας κωδικό πρόσβασης.


Πώς μπορώ να βεβαιωθώ ότι έχω πραγματοποιήσει σωστά την αγορά μου;

Αφού πραγματοποιήσετε τη παραγγελία σας, θα λάβετε εντός μίας ώρας ένα email επιβεβαίωσης. Εάν δεν το λάβετε, επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μας.


Μπορώ να αφαιρέσω/ακυρώσω κάποιο προϊόν της παραγγελίας μου;

Ναι. Από το καλάθι αγορών θα μπορείτε να αφαιρέσετε τα προϊόντα, που δεν επιθυμείτε υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχετε ολοκληρώσει την παραγγελία. Εάν την έχετε ολοκληρώσει, επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μας.


Μπορώ να ακυρώσω τη παραγγελία μου;

Ναι. Μπορείτε να ακυρώσετε τη παραγγελία σας, αποστέλλοντας email με τον κωδικό παραγγελίας ή επικοινωνώντας με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μας.


Τι πρέπει να κάνω αν παραλάβω κάποιο ελαττωματικό προϊόν;

To Sneaker10.gr πουλάει μόνο προϊόντα σε άψογη κατάσταση, για το λόγο αυτό, αν κατ' εξαίρεση, παραλάβετε προϊόν με κάποιο ελάττωμα, επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μας.


Τι πρέπει να κάνω αν παραλάβω κάποιο εσφαλμένο προϊόν;

Σε περίπτωση που, από λάθος, παραλάβετε κάποιο προϊόν που δεν έχετε παραγγείλει, επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μας.

Βήματα διαδικτυακής παραγγελίας:

  1. Επιλέξτε ένα τμήμα (Γυναικεία, Ανδρικά, Παιδικά, Βρεφικά, Αθλήματα, Προσφορές, Brands) και κατόπιν το είδος του προϊόντος. Δείτε το προϊόν/τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν.
  2. Με ένα κλικ μπορείτε να μεγεθύνετε τη φωτογραφία για να δείτε κάθε λεπτομέρεια, τη σύνθεση, τα διαθέσιμα μεγέθη, τον κωδικό αναφοράς και την τιμή.
  3. Επιλέξτε προϊόν, μέγεθος, χρώμα και προσθέστε το είδος στο καλάθι. Αν θέλετε να συνεχίσετε τις αγορές, επαναλάβετε τη διαδικασία. Διαφορετικά, προχωρήστε με ασφάλεια στη παραγγελία, είτε δημιουργώντας ηλεκτρονικό λογαριασμό είτε πραγματοποιώντας γρήγορη παραγγελία ως επισκέπτης.
  4. Επιλέξτε εάν θέλετε να παραλάβετε τη παραγγελία σας από κάποιο κατάστημα/σημείο παραλαβής Sneaker10 ή εάν προτιμάτε να σας παραδοθεί στη διεύθυνση σας.
  5. Επιλέξτε τον τρόπο πληρωμής: Αντικαταβολή, Πιστωτική Κάρτα, PayPal, Viva wallet, Κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό.
  6. Ολοκληρώστε την παραγγελία. Θα λάβετε ένα email που θα επιβεβαιώνει την παραγγελία σας.


Βήματα τηλεφωνικής παραγγελίας:

  1. Καλέστε την εξυπηρέτηση πελατών.
  2. Να γνωρίζετε τον κωδικό του προϊόντος που θέλετε να παραγγείλετε.

Ποιον τρόπο πληρωμής μπορώ να χρησιμοποιήσω για να πραγματοποιήσω μία αγορά;

Διαθέτουμε τους παρακάτω τρόπους πληρωμής:

  • Αντικαταβολή: Η πληρωμή γίνεται με την παράδοση της παραγγελίας στον υπάλληλο της μεταφορικής εταιρείας. Σημείωση η πληρωμή μπορεί να γίνει μόνο μετρητά.
  • PayPal: Αμέσως μετά την επιβεβαίωση παραγγελίας, θα συνδεθείτε αυτόματα με τον PayPal λογαριασμό σας για να ολοκληρώσετε τη διαδικασία .
  • Πιστωτική Κάρτα: Αμέσως μετά την επιβεβαίωση παραγγελίας, θα συμπληρώσετε τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας σας.
  • Viva: Αμέσως μετά την επιβεβαίωση παραγγελίας, θα συνδεθείτε αυτόματα με τον Viva λογαριασμό σας για να ολοκληρώσετε τη διαδικασία.
  • Κατάθεση ή Έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό: Οι λογαριασμοί εμφανίζονται μόλις επιλεγεί ο συγκεκριμένος τρόπος πληρωμής. Μετά την κατάθεση του ποσού στείλτε μας το αντίγραφο της τραπεζικής εντολής πληρωμής σε μορφή e-mail στο support@sneaker10.gr για να προχωρήσει η διαδικασία αποστολής της παραγγελία σας.



Για ποιο λόγο μπορεί να απορριφθεί η πιστωτική μου κάρτα;

Η κάρτα σας μπορεί να απορριφθεί για έναν από τους παρακάτω λόγους:

  • Η κάρτα μπορεί να έχει λήξει. Ελέγξτε ότι δεν έχει παρέλθει η αντίστοιχη ημερομηνία λήξης της κάρτας σας.
  • Βεβαιωθείτε ότι δεν έχετε υπερβεί το πιστωτικό όριο της κάρτας σας.
  • Μπορεί να έχετε εισάγει κάποιο λανθασμένο στοιχείο.
  • Βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπληρώσει σωστά όλα τα απαραίτητα πεδία.
  • Λόγω κακής ποιότητας δικτύου κατά τη διάρκεια ελέγχου από την τράπεζα.



Μπορεί να εκδοθεί τιμολόγιο;

Ναι, επιλέγοντας έκδοση τιμολόγιου στο 1ο βήμα κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.


Είναι ασφαλής η χρήση της πιστωτικής μου κάρτας στην ιστοσελίδα;

Ναι, τα στοιχεία μεταβιβάζονται σε κρυπτογραφημένη μορφή SSL. Για την πληρωμή με Visa και Mastercard γίνονται δεκτές μόνο συναλλαγές Ces (Ασφαλές Ηλεκτρονικό Εμπόριο). Αφού πρώτα βεβαιωθείτε ότι η κάρτα ανήκει στο σύστημα CES, το σύστημα θα επικοινωνήσει με την τράπεζα που την έχει εκδώσει, ώστε ο αγοραστής να εγκρίνει την πληρωμή. Όταν η τράπεζα επιβεβαιώσει την αυθεντικότητα, θα διεκπεραιωθεί η χρέωση στην κάρτα. Σε αντίθετη περίπτωση, η παραγγελία θα ακυρωθεί.

Πού μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να την παραλάβετε στη διεύθυνση της επιλογής σας (κατοικία, εργασία, κτλ. -ποτέ σε ταχυδρομική θυρίδα) ή σε όποιο κατάστημα/σημείο παραλαβής επιθυμείτε.


Σε πόσο καιρό θα φτάσει η παραγγελία μου;

Για αποστολές στα καταστήματα χρειάζονται 1 έως 4 εργάσιμες ημέρες, για αποστολές στη διεύθυνση επιλογής σας 1 έως 5 εργάσιμες ημέρες. Οι χρόνοι αποστολής ενδέχεται να μεταβληθούν λόγω αστάθμητων παραγόντων όπως: μη άμεση διαθεσιμότητας του προϊόντος, ειδικής επεξεργασίας, απεργίες, καθυστερήσεις μεταφορικών εταιρειών, αργιών, εορτών κ.τ.λ.


Τι έξοδα αποστολής πρέπει να πληρώσω;

Για παραλαβή απο τα καταστήματά μας/ σημεία παραλαβής, η αποστολή είναι δωρεάν.

Τα έξοδα αποστολής για Ελλάδα είναι €4,99. (ΔΩΡΕΑΝ για παραγγελίες άνω των €70,00).

Τα έξοδα αποστολής για Κύπρο είναι €7,99 (ΔΩΡΕΑΝ για παραγγελίες άνω των €70,00).

Τα έξοδα αποστολής εξωτερικού είναι €14,99. Το κόστος μπορεί να μεταβληθεί σε περίπτωση μεγάλου όγκου ή βάρους, πάντα κατόπιν συνεννόησης με τον πελάτη.

Η παράδοση παραγγελιών σε χώρες εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης ίσως ενέχει επιπλέον έξοδα για τον παραλήπτη (φόρους, δασμούς, κλπ.) σύμφωνα με το εκάστοτε νομικό καθεστώς της κάθε χώρας ή περιοχής στην οποία παραδίδεται το δέμα.

Ενημερωθείτε προηγούμενος από τον τοπικό σας αρμόδιο φορέα για τυχόν επιπλέον έξοδα που μπορεί να προκύψουν με την παράδοση της παραγγελίας σας.


Ποιος θα μου παραδώσει την παραγγελία μου;

Ο συνεργάτης μας για αποστολές σε όλη την Ελλάδα και Κύπρο είναι η Γενική Ταχυδρομική. Για αποστολές στο εξωτερικό είναι η DHL Express


Μπορώ να παρακολουθώ την κατάσταση της παραγγελίας μου;

Κάθε πελάτης που έχει δώσει ηλεκτρονική διεύθυνση (email) στα στοιχεία του, την ημέρα αποστολής της παραγγελίας του λαμβάνει ένα μοναδικό αριθμό. Με τον αριθμό αυτό είναι δυνατή η παρακολούθηση της παραγγελίας σας μέσα από το site μας. Βρείτε την παραγγελία σας εδώ.


Ποια είναι η διαδικασία για την παράδοση στο χώρο μου;

Αν έχετε επιλέξει την παράδοση στο χώρο σας, όταν η παραγγελία σας έχει τιμολογηθεί και αποσταλεί, θα λάβετε ένα email με τον αριθμό παρακολούθησης (Βρείτε την παραγγελία σας εδώ) και τέλος ο μεταφορέας θα έλθει σε επαφή μαζί σας μέσω sms ή τηλεφωνικής κλήσης για να σας πληροφορήσει σχετικά με την παράδοση της παραγγελίας σας.


Ποια είναι η διαδικασία για την παράδοση στο κατάστημα;

Σε περίπτωση που έχετε επιλέξει παραλαβή σε κατάστημα, θα σας ενημερώσουμε για την άφιξη της παραγγελίας σας μέσω sms και email (θα έχετε 5 εργάσιμες μέρες για να το παραλάβετε).

Μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν σε ένα κατάστημα/σημείο παραλαβής Sneaker10 ;

Ναι, μπορείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν σε οποιοδήποτε κατάστημα/σημείο παραλαβής Sneaker10. Τα είδη εσωρούχων, κάλτσες, ακουστικά, μαγιό (κάτω μέρος) δεν επιστρέφονται λόγω υγιεινής. Τα είδη πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση και θα σας ζητηθεί να επιδείξετε την αντίστοιχη απόδειξη.


Αν δεν έχω τη δυνατότητα να επισκεφτώ κάποιο κατάστημα/σημείο παραλαβής, πως μπορώ να κάνω την επιστροφή;

Αν δεν έχετε τη δυνατότητα να επισκεφτείτε ένα τοπικό κατάστημα/σημείο παραλαβής Sneaker10, τότε θα ακολουθήσετε τα βήματα που θα βρείτε στο φάκελο, ο οποίος συνοδεύεται μαζί με την παραγγελία σας.


Αν έχω χάσει ή πετάξει το φάκελο;

Αν έχετε χάσει ή πετάξει το φάκελο τότε θα μεταβείτε στην ενότητα Επιστροφές Προϊόντων, ώστε να ενημερωθείτε για τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε. Ως φόρμα επιστροφής μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα δικό σας έγγραφο.


Πως στέλνω τα προϊόντα στην εταιρεία σας;

Από Ελλάδα: Καλείτε τη Γενική Ταχυδρομική στο 210 4851100 και μας στέλνετε το δέμα στην παρακάτω διεύθυνση με χρέωση παραλήπτη. (Σε περίπτωση αποστολής με άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών, τα έξοδα επιβαρύνουν εσάς). Αποστολή προς: Sneaker10.gr, Λ. 62 Μαρτύρων 148, ΤΚ. 71303, Ηράκλειο Κρήτης, Τηλέφωνο: 2811 808 888

Από Κύπρο:
Η Αποστολή γίνεται με δική σας εταιρεία μεταφορών και χρέωση αποστολέα.


Πρέπει να πληρώσω για να επιστρέψω κάποιο είδος;

Οι επιστροφές στο Sneaker10 είναι πάντα δωρεάν, εφόσον η αποστολή γίνει με Γενική Ταχυδρομική.


Μπορώ να επιστρέψω μέρος της παραγγελίας μου;

Ναι. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η συμπλήρωση της Φόρμας Επιστροφής Προϊόντων που θα βρείτε μέσα στο δέμα που παραλάβατε. (Επιστροφές δε θα γίνονται δεκτές χωρίς τη φόρμα συμπληρωμένη).


Πόσο χρόνο έχω στη διάθεσή μου για να επιστρέψω ένα είδος;

Όλες οι επιστροφές πρέπει να γίνονται εντός 30 ημερών από την ημερομηνία που αναγράφεται στην απόδειξη της παραγγελίας.


Μπορώ να κάνω αλλαγή;

Στo Sneaker10.gr μπορείτε να κάνετε αλλαγή προϊόντων μόνο αν επισκεφτείτε φυσικό κατάστημα μας. Αν δεν έχετε αυτή τη δυνατότητα και επιθυμείτε να κάνετε νέα παραγγελία εφάμιλλης η μεγαλύτερης αξίας του προϊόντος που επιστρέφετε, τότε σημειώνετε την επιλογή έκδοση κουπονιού στη φόρμα επιστροφής προϊόντων.


Πως θα λάβω τον κωδικό κουπονιού επιστροφής;

Όταν παραλάβουμε το προϊόν και εγκριθεί η επιστροφή σας, θα λάβετε τον κωδικό κουπονιού με sms ή email. Αν η αρχική παραγγελία έχει καταχωρηθεί διαδικτυακά, τότε θα τον λάβετε σε μορφή email στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχετε καταχωρήσει. Αν έχει γίνει τηλεφωνική παραγγελία, τότε σε μορφή sms στο αριθμό κινητού τηλεφώνου που μας έχετε δώσει.


Πως μπορώ να χρησιμοποιήσω τον κωδικό κουπονιού;

Το κουπόνι επιστροφής για να χρησιμοποιηθεί σωστά πρέπει να καταχωρηθεί σε ίδια μορφής παραγγελία με την αρχική. Αν η νέα σας παραγγελία γίνει διαδικτυακά, τότε πρέπει να ακολουθήσετε τις οδηγίες χρήσης που υπάρχουν μαζί με το κουπόνι. Στην περίπτωση που γίνει τηλεφωνικά, τότε παρακαλώ αναφέρετε στον συνεργάτη μας τον κωδικό που έχετε λάβει.


Στη νέα παραγγελία που θα κάνω θα χρεωθώ έξοδα μεταφοράς;

Όχι. Στη νέα παραγγελία που θα καταχωρήσετε δεν θα χρεωθείτε έξοδα μεταφοράς. Βασική προϋπόθεση είναι έχει καταχωρηθεί σωστά το κουπόνι επιστροφής.


Το κουπόνι επιστροφής έχει ημερομηνία λήξης;

Όχι. Το κουπόνι μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε όποτε θέλετε.


Μπορώ να ζητήσω επιστροφή χρημάτων και όχι έκδοση κουπονιού;

Ναι. Αν επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων επιλέξτε την αντίστοιχη επιλογή και συμπληρώστε τα απαραίτητα πεδία.


Πώς θα μου επιστραφούν τα χρήματα;

Αφού εγκριθεί η επιστροφή (το δέμα πρέπει να περιέχει τη φόρμα επιστροφής, τα είδη πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση, οι εσωτερικές ετικέτες πρέπει να είναι άθικτες) και η αρχική παραγγελία σας να έχει πληρωθεί με χρέωση πιστωτικής κάρτας ή χρήση PayPal ή Viva wallet, τότε θα λάβετε πίσω τα χρήματά σας με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο κάνατε την αγορά σας, αν έχει γίνει με αντικαταβολή, τότε θα γίνει με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε.


Πότε θα μου επιστραφούν τα χρήματα;

Αφού εγκριθεί η επιστροφή (το δέμα πρέπει να περιέχει τη φόρμα επιστροφής, τα είδη πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση και οι εσωτερικές ετικέτες πρέπει να είναι άθικτες), η επιστροφή σε κατάθεση λογαριασμού σας γίνεται εντός 14 εργάσιμων ημερών από την ημέρα παραλαβής του δέματος σας. Η επιστροφή σε PayPal ή Viva και πιστωτική κάρτα εντός 3 εργάσιμων ημερών από την ημέρα παραλαβής του δέματος σας. Σας υπενθυμίζουμε ότι οι επιστροφές στην πιστωτική σας κάρτα εξαρτώνται πάντα από την τράπεζά σας.


Τι πρέπει να κάνω εάν το ποσό επιστροφής είναι λανθασμένο;

Επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και θα επιλύσουμε το πρόβλημά σας το συντομότερο δυνατό. To Sneaker10 επιφυλάσσεται του δικαιώματος να απορρίψει επιστροφές που στάλθηκαν ή κοινοποιήθηκαν μετά από την προθεσμία επιστροφής ή τις επιστροφές ειδών που δεν βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία ήταν όταν παραλήφθηκαν.

Είναι ασφαλείς οι online αγορές στo Sneaker10.gr;

Ναι. Όλες οι συναλλαγές που γίνονται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι ασφαλείς με την εγγύηση της Comodo Secure και της PCI DSS.


Είναι ασφαλής η χρήση της πιστωτικής μου κάρτας στην ιστοσελίδα;

Ναι, τα στοιχεία μεταβιβάζονται σε κρυπτογραφημένη μορφή SSL. Για την πληρωμή με Visa και Mastercard γίνονται δεκτές μόνο συναλλαγές Ces (Ασφαλές Ηλεκτρονικό Εμπόριο). Το σύστημα θα επικοινωνήσει με την τράπεζα που την έχει εκδώσει, ώστε ο αγοραστής να εγκρίνει την πληρωμή. Όταν η τράπεζα επιβεβαιώσει την αυθεντικότητα, θα διεκπεραιωθεί η χρέωση στην κάρτα. Σε αντίθετη περίπτωση, η παραγγελία θα ακυρωθεί.

Τι είναι η κάρτα προνομίων GO COSMOS;

Είναι μία κάρτα που σε γεμίζει πόντους από παντού. Γιατί όσο ψωνίζεις τόσο κερδίζεις. Με κάθε ευρώ αγοράς από τα καταστήματα/σημεία παραλαβής Sneaker10.gr, κερδίζεις πόντους.


Πως μπορώ να αποκτήσω την κάρτα προνομίων GO COSMOS;

Έκδοση κάρτας μπορείτε να κάνετε σε ένα φυσικό κατάστημα μας συμπληρώνοντας την απαραίτητη αίτηση που θα βρείτε στα ταμεία ή στο ηλεκτρονικό κατάστημα αφού πρώτα έχετε κάνει εγγραφή, κάντε κλικ στο λογαριασμό σας και συμπληρώστε την ηλεκτρονική αίτηση για Νέα κάρτα.


Τι κερδίζω με την κάρτα προνομίων GO COSMOS;

  • Με κάθε ευρώ αγοράς κερδίζεις ένα πόντο.
  • Για κάθε 200 πόντους κερδίζεις μία δωροεπιταγή αξίας 20,00 ευρώ, επιπλέον μόλις συγκεντρώσεις 1000 πόντους κερδίζεις μία έξτρα δωροεπιταγή αξίας 100,00 ευρώ.
  • Κερδίστε δωροεπιταγές μέχρι και 180,00 ευρώ συνολικά για κάθε 1000 πόντους που συγκεντρώνετε!
  • Όταν φτάσεις τους 1000 πόντους η κάρτα σου μηδενίζει και ξεκινάει πάλι από την αρχή.
  • Στα προϊόντα που βρίσκονται σε έκπτωση ή προσφορά, κερδίζεις ένα πόντο για κάθε τρία ευρώ αγορών.



Πώς μαζεύω πόντους;

Κάνοντας τις αγορές σας στα καταστήματα/σημεία παραλαβής Sneaker10 και στο ηλεκτρονικά μας κατάστημα www.sneaker10.gr. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να πείτε τον κωδικό της κάρτα σας στο ταμείο του καταστήματος και για τα ηλεκτρονικά μας καταστήματα η εισαγωγή – σύνδεση της κάρτας με αυτά.


Πως και πότε εξαργυρώνω τους πόντους μου;

Αφού έχετε συγκεντρώσει τους απαραίτητους πόντους μπορείτε να τους εξαργυρώσετε στην επόμενη αγορά σας σε ένα από τα καταστήματα/σημεία παραλαβής μας, συμπεριλαμβανομένου του ηλεκτρονικού καταστήματος μας.


Μπορώ να εξαργυρώσω τους πόντους μου την ίδια στιγμή που θα συμπληρωθούν;

Όχι στην ίδια αγορά αλλά στην αμέσως επόμενη.


Αν στην εξαργύρωση της δωροεπιταγής μου η αξία του προϊόντος είναι μικρότερη της αξίας της δωροεπιταγής, τα υπόλοιπα χρήματα τι γίνονται;

Το ύψος της αγοράς σας πρέπει να είναι ίσο ή μεγαλύτερο της αξίας της δωροεπιταγής.


Μπορώ να μην εξαργυρώσω την δωροεπιταγή μου;

Ναι. Μπορείτε να συγκεντρώσετε όσες δωροεπιταγές θέλετε και να αγοράσετε προϊόντα ίσης ή μεγαλύτερης αξίας με αυτήν των δωροεπιταγών.


Μπορούν τα μεταφορικά να καλυφθούν από την δωροεπιταγή μου;

Όχι. Δεν είναι δυνατόν να καλυφθούν τα μεταφορικά από την δωροεπιταγή. Οι δωροεπιταγές χρησιμοποιούνται μόνο για αγορά προϊόντων.


Κερδίζω πόντους από την εξαργύρωση της δωροεπιταγής μου;

Η δωροεπιταγή είναι προϊόν προσφοράς και δεν γίνεται να συλλέξετε πόντους από αυτήν. Καθώς επίσης πόντους δεν γίνεται να συλλέξετε και από το κόστος των μεταφορικών.


Έχω έκπτωση στις αγορές μου με την κάρτα;

Όχι. H κάρτα δεν είναι εκπτωτική.


Που μπορώ να δω τους πόντους μου;

Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα: Δίπλα από την ένδειξη "Το καλάθι μου".

Στα καταστήματα μας: Ρωτώντας στο ταμείο καθώς επίσης και στην απόδειξη αγοράς σας.


Ποια είναι τα έξτρα προνόμια της κάρτας;

Προσφορές μόνο για μέλη: Ενημέρωση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και sms για ειδικές προσφορές που γίνονται όλο το χρόνο μόνο για τα μέλη της κάρτας GO COSMOS.

Εκπτώσεις πριν από τις εκπτώσεις:
Με την κάρτα σας κάνετε τις αγορές σας σε τιμές εκπτώσεων μία εβδομάδα πριν ξεκινήσουν επίσημα οι εκπτώσεις.

Δωρεάν κρατήσεις προϊόντων:
Για μία εβδομάδα χωρίς προκαταβολή σε όλα μας τα καταστήματα.

Δικαίωμα επιστροφών:
Για ένα μήνα από την ημερομηνία αγοράς τους ακόμα και το Σάββατο.


Πότε εμφανίζονται οι πόντοι στην κάρτα μου;

Όλοι οι πόντοι χρεώνονται στην κάρτα την στιγμή που κόβεται η απόδειξη και όχι με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.


Θα παραλάβω κάποια κάρτα κάνοντας την αίτηση;

Let's go Green! Νοιαζόμαστε για το περιβάλλον και έτσι δεν θα λαμβάνετε πλέον κάρτα σε πλαστική μορφή παρά μόνο e-mail και sms με τον κωδικό της κάρτας μέλους.