Sneaker10

Sneaker10
2811808888

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ


Μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν σε ένα κατάστημα/σημείο παραλαβής Sneaker10 ;

Ναι, μπορείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν σε οποιοδήποτε κατάστημα/σημείο παραλαβής Sneaker10. Τα είδη εσωρούχων, κάλτσες, ακουστικά, μαγιό (κάτω μέρος) δεν επιστρέφονται λόγω υγιεινής. Τα είδη πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση και θα σας ζητηθεί να επιδείξετε την αντίστοιχη απόδειξη.


Αν δεν έχω τη δυνατότητα να επισκεφτώ κάποιο κατάστημα/σημείο παραλαβής, πως μπορώ να κάνω την επιστροφή;

Αν δεν έχετε τη δυνατότητα να επισκεφτείτε ένα τοπικό κατάστημα/σημείο παραλαβής Sneaker10, τότε θα ακολουθήσετε τα βήματα που θα βρείτε στο φάκελο, ο οποίος συνοδεύεται μαζί με την παραγγελία σας.


Αν έχω χάσει ή πετάξει το φάκελο;

Αν έχετε χάσει ή πετάξει το φάκελο τότε θα μεταβείτε στην ενότητα Επιστροφές Προϊόντων, ώστε να ενημερωθείτε για τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε. Ως φόρμα επιστροφής μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα δικό σας έγγραφο.


Πως στέλνω τα προϊόντα στην εταιρεία σας;

Από Ελλάδα: Καλείτε τη Γενική Ταχυδρομική στο 210 4851100 και μας στέλνετε το δέμα στην παρακάτω διεύθυνση με χρέωση παραλήπτη. (Σε περίπτωση αποστολής με άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών, τα έξοδα επιβαρύνουν εσάς). Αποστολή προς: Sneaker10.gr, Λ. 62 Μαρτύρων 148, ΤΚ. 71303, Ηράκλειο Κρήτης, Τηλέφωνο: 2811 808 888

Από Κύπρο:
Η Αποστολή γίνεται με δική σας εταιρεία μεταφορών και χρέωση αποστολέα.


Πρέπει να πληρώσω για να επιστρέψω κάποιο είδος;

Οι επιστροφές στο Sneaker10 είναι πάντα δωρεάν, εφόσον η αποστολή γίνει με Γενική Ταχυδρομική.


Μπορώ να επιστρέψω μέρος της παραγγελίας μου;

Ναι. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η συμπλήρωση της Φόρμας Επιστροφής Προϊόντων που θα βρείτε μέσα στο δέμα που παραλάβατε. (Επιστροφές δε θα γίνονται δεκτές χωρίς τη φόρμα συμπληρωμένη).


Πόσο χρόνο έχω στη διάθεσή μου για να επιστρέψω ένα είδος;

Όλες οι επιστροφές πρέπει να γίνονται εντός 30 ημερών από την ημερομηνία που αναγράφεται στην απόδειξη της παραγγελίας.


Μπορώ να κάνω αλλαγή;

Στo Sneaker10.gr μπορείτε να κάνετε αλλαγή προϊόντων μόνο αν επισκεφτείτε φυσικό κατάστημα μας. Αν δεν έχετε αυτή τη δυνατότητα και επιθυμείτε να κάνετε νέα παραγγελία εφάμιλλης η μεγαλύτερης αξίας του προϊόντος που επιστρέφετε, τότε σημειώνετε την επιλογή έκδοση κουπονιού στη φόρμα επιστροφής προϊόντων.


Πως θα λάβω τον κωδικό κουπονιού επιστροφής;

Όταν παραλάβουμε το προϊόν και εγκριθεί η επιστροφή σας, θα λάβετε τον κωδικό κουπονιού με sms ή email. Αν η αρχική παραγγελία έχει καταχωρηθεί διαδικτυακά, τότε θα τον λάβετε σε μορφή email στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχετε καταχωρήσει. Αν έχει γίνει τηλεφωνική παραγγελία, τότε σε μορφή sms στο αριθμό κινητού τηλεφώνου που μας έχετε δώσει.


Πως μπορώ να χρησιμοποιήσω τον κωδικό κουπονιού;

Το κουπόνι επιστροφής για να χρησιμοποιηθεί σωστά πρέπει να καταχωρηθεί σε ίδια μορφής παραγγελία με την αρχική. Αν η νέα σας παραγγελία γίνει διαδικτυακά, τότε πρέπει να ακολουθήσετε τις οδηγίες χρήσης που υπάρχουν μαζί με το κουπόνι. Στην περίπτωση που γίνει τηλεφωνικά, τότε παρακαλώ αναφέρετε στον συνεργάτη μας τον κωδικό που έχετε λάβει.


Στη νέα παραγγελία που θα κάνω θα χρεωθώ έξοδα μεταφοράς;

Όχι. Στη νέα παραγγελία που θα καταχωρήσετε δεν θα χρεωθείτε έξοδα μεταφοράς. Βασική προϋπόθεση είναι έχει καταχωρηθεί σωστά το κουπόνι επιστροφής.


Το κουπόνι επιστροφής έχει ημερομηνία λήξης;

Όχι. Το κουπόνι μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε όποτε θέλετε.


Μπορώ να ζητήσω επιστροφή χρημάτων και όχι έκδοση κουπονιού;

Ναι. Αν επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων επιλέξτε την αντίστοιχη επιλογή και συμπληρώστε τα απαραίτητα πεδία.


Πώς θα μου επιστραφούν τα χρήματα;

Αφού εγκριθεί η επιστροφή (το δέμα πρέπει να περιέχει τη φόρμα επιστροφής, τα είδη πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση, οι εσωτερικές ετικέτες πρέπει να είναι άθικτες) και η αρχική παραγγελία σας να έχει πληρωθεί με χρέωση πιστωτικής κάρτας ή χρήση PayPal ή Viva wallet, τότε θα λάβετε πίσω τα χρήματά σας με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο κάνατε την αγορά σας, αν έχει γίνει με αντικαταβολή, τότε θα γίνει με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε.


Πότε θα μου επιστραφούν τα χρήματα;

Αφού εγκριθεί η επιστροφή (το δέμα πρέπει να περιέχει τη φόρμα επιστροφής, τα είδη πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση και οι εσωτερικές ετικέτες πρέπει να είναι άθικτες), η επιστροφή σε κατάθεση λογαριασμού σας γίνεται εντός 14 εργάσιμων ημερών από την ημέρα παραλαβής του δέματος σας. Η επιστροφή σε PayPal ή Viva και πιστωτική κάρτα εντός 3 εργάσιμων ημερών από την ημέρα παραλαβής του δέματος σας. Σας υπενθυμίζουμε ότι οι επιστροφές στην πιστωτική σας κάρτα εξαρτώνται πάντα από την τράπεζά σας.


Τι πρέπει να κάνω εάν το ποσό επιστροφής είναι λανθασμένο;

Επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και θα επιλύσουμε το πρόβλημά σας το συντομότερο δυνατό. To Sneaker10 επιφυλάσσεται του δικαιώματος να απορρίψει επιστροφές που στάλθηκαν ή κοινοποιήθηκαν μετά από την προθεσμία επιστροφής ή τις επιστροφές ειδών που δεν βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία ήταν όταν παραλήφθηκαν.