Επιστροφή Προϊόντων

Μου έκαναν ένα δώρο το οποίο θέλω να επιστρέψω, τι πρέπει να κάνω;
Ελάτε στο πλησιέστερό σας κατάστημα Sneaker10 ή Cosmos Sport έχοντας απαραιτήτως μαζί σας την κάρτα αλλαγής. Εάν δεν έχουμε ακόμα κατάστημα στην πόλη σας επικοινωνείστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μας.
Τα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση.
Εσώρουχα, υφασμάτινες μάσκες καθώς και κάλτσες δεν επιστρέφονται για λόγους υγιεινής.

Αν δεν έχω τη δυνατότητα να επισκεφτώ κάποιο κατάστημα πώς μπορώ να κάνω την επιστροφή;
Δωρεάν Επιστροφές πραγματοποιούνται με τους εξής δύο τρόπους:

1. Αν θέλετε να παραλάβει ο courier από το χώρο σας, συμπληρώστε την ηλεκτρονική φόρμα που βρίσκεται εδώ και στη συνέχεια η συνεργαζόμενη εταιρεία courier θα έρθει σε επικοινωνία μαζί σας.

2. Αν θέλετε να επισκεφθείτε το κατάστημα Γενικής Ταχυδρομικής της περιοχής σας, συμπληρώστε το έντυπο οδηγιών επιστροφής, που συνόδευε την παραγγελία σας.

→Μπορείτε να δείτε συνοπτικά όλους τους τρόπους επιστροφής εδώ.


Πώς στέλνω τα προϊόντα πίσω στην εταιρεία σας;
Από Ελλάδα:
Οι Δωρεάν Επιστροφές μας πραγματοποιούνται αποκλειστικά μέσω του δικτύου της Γενικής Ταχυδρομικής με τους εξής τρόπους:

1. Για να παραλάβει ο courier το επιστρεφόμενο δέμα από το χώρο σας, συμπληρώστε την ηλεκτρονική φόρμα που βρίσκεται εδώ, εύκολα και γρήγορα.

2. Για να παραδώσετε το επιστρεφόμενο δέμα, επισκεφθείτε το πλησιέστερό σας από τα 250+ καταστήματα Γενικής Ταχυδρομικής και πραγματοποιήστε την επιστροφή σας με δική μας χρέωση στην εξής διεύθυνση: Sneaker10.gr, Οδός Γ, ΒΙ.ΠΕ. Ηρακλείου Κρήτης, Τ.Κ. 71408, Τηλέφωνο: 2811-808888.

Σε περίπτωση αποστολής με άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών τα έξοδα επιβαρύνουν τον αποστολέα.


Από εξωτερικό: Η επιστροφή πραγματοποιείται με χρέωση αποστολέα, με οποιαδήποτε εταιρεία μεταφορών επιθυμείτε. Συσκευάζετε κατάλληλα το προϊόν μαζί με αντίγραφο του παραστατικού αγοράς και μας το επιστρέφετε στη διεύθυνση Sneaker10.gr, Οδός Γ, ΒΙ.ΠΕ. Ηρακλείου Κρήτης, Τ.Κ. 71408, Τηλέφωνο: 2811-808888 ώστε μόλις το παραλάβουμε κι εγκριθεί η επιστροφή σας να σας επιστρέψουμε την αξία του (τυχόν έξοδα αποστολής επιστρέφονται μόνο για αποστολές εντός της Ε.Ε. εφόσον επιστραφεί ολόκληρη η παραγγελία και μόνο αν ενημερωθούμε για την επιστροφή εντός 14 ημερών από την ημερομηνία που παραλάβατε το δέμα σας ή/ και παραλάβουμε το δέμα σας εντός επίσης 14 ημερών από την γνωστοποίηση της πρόθεσης επιστροφής). Σας συστήνουμε να επιλέξετε εταιρεία που σας παρέχει την δυνατότητα παρακολούθησης της πορείας του δέματός σας.


Μπορώ να επιστρέψω μέρος μόνο της παραγγελίας μου;
Φυσικά, αρκεί:

1. Στην ηλεκτρονική φόρμα που θα βρείτε εδώ, επιλέξτε ποιά προϊόντα θέλετε να επιστρέψετε.

2. Στη φόρμα επιστροφής προϊόντων που συνόδευε το δέμα σας συμπληρώστε τα προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε.


Πόσο χρόνο έχω στη διάθεσή μου για να επιστρέψω ένα προϊόν;
Όλες οι επιστροφές των προϊόντων γίνονται δεκτές εντός 30 ημερών από την ημερομηνία που αναγράφεται στο παραστατικό αγοράς.


Πώς μπορώ να επιλέξω άλλο προϊόν;
• Αν έχεις κατάστημα Sneaker10 στην περιοχή σου μπορείς να επιστρέψεις εκεί το προϊόν που δεν σε εξυπηρετεί, μαζί με την απόδειξη αγοράς.
• Εναλλακτικά, μπορείτε είτε στην ηλεκτρονική είτε στην έντυπη φόρμα επιστροφής να συμπληρώσετε την επιλογή «κουπόνι επιστροφής» για το προϊόν που θέλετε να επιστρέψετε. Σε περίπτωση που έχετε συμπληρώσει την ηλεκτρονική φόρμα θα έρθει από το χώρο σας να παραλάβει ο courier και δεν χρειάζεται να κάνετε κάποια άλλη ενέργεια. Σε περίπτωση που θέλετε να μεταβείτε στο κοντινότερο σας κατάστημα Γενικής Ταχυδρομικής, στείλτε το δέμα με δική μας χρέωση στη διεύθυνση: Sneaker10.gr, Οδός Γ, ΒΙ.ΠΕ. Ηρακλείου Κρήτης, Τ.Κ. 71408, Τηλέφωνο: 2811-808888.

Μόλις παραλάβουμε το δέμα σας κι εγκριθεί η επιστροφή σας θα λάβετε μέσω email και/ ή sms το κουπόνι επιστροφής σας το οποίο θα εξαργυρώσετε στην επόμενη παραγγελία σας.



Πως εξαργυρώνω το κουπόνι επιστροφής;
Μπορείτε να καταχωρήσετε εύκολα το κουπόνι επιστροφής σας / εκπτωτικό κουπόνι σας ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα:

Βήμα 1. Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας στο site μας. Αν δεν έχετε δημιουργήσει λογαριασμό βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε το ίδιο email με αυτό που χρησιμοποιήθηκε στην αρχική παραγγελία.

Βήμα 2. Συμπληρώστε στο πεδίο “Έχεις κουπόνι επιστροφής η έκπτωσης;”, που θα βρειτε στο τελευταίο βήμα της παραγγελίας, τον κωδικό σας και πατήστε το κουμπί "Εξαργύρωση"! Βήμα 3. Ολοκληρώστε την παραγγελία σας!


Προϋποθέσεις για την επιτυχή εξαργύρωση του κουπονιού είναι:

• Η αξία των νέων προϊόντων να είναι ίσης ή μεγαλύτερης αξίας από την αξία του κουπονιού σας.
• Σε περίπτωση που το πιστωτικό κουπόνι εξαργυρωθεί από φιλικό/συγγενικό πρόσωπο (επιστροφή δώρου) θα πρέπει ο κάτοχος του να ενημερώσει μέσω email με τα στοιχεία του νέου κατόχου.
• Σε περίπτωση που εκδοθεί εκπτωτικό κουπόνι από κάποιο κατάστημα του δικτύου μας, που έχετε επιστρέψει το προϊόν, είναι προϋπόθεση αν δεν είναι παραγγελία site να δοθεί στο ταμείο e-mail ώστε να κλειδώσει αποκλειστικά στον κάτοχό του.

Σε περίπτωση αποστολής με άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών τα έξοδα επιβαρύνουν τον αποστολέα.



Πώς μπορώ να κάνω αλλαγή μεγέθους;
• Απλά ελάτε στο πλησιέστερό σας κατάστημα Sneaker10 με το προϊόν που θέλετε να αλλάξετε και την απόδειξη αγοράς.

• Εναλλακτικά, μπορείτε να επιλέξετε έναν από τους εξής τρόπους:

1. Για να γίνει παραλαβή από το χώρο σας του επιστρεφόμενου είδους, επιλέξτε «άλλο μέγεθος» στην ηλεκτρονική φόρμα επιστροφής προϊόντων και στη συνέχεια το επιθυμητό μέγεθος. Κατόπιν συσκευάστε το επιστρεφόμενο είδος κατάλληλα ώστε να παραδοθεί στον courier που θα σας επισκεφθεί. Θα ενημερωθείτε με email/sms για την πορεία της επιστροφής σας.

2. Για να γίνει παράδοση του επιστρεφόμενου είδους, στο πλησιέστερό σας κατάστημα Γενικής Ταχυδρομικής τότε επιλέξτε «άλλο μέγεθος» στην φόρμα επιστροφής προϊόντων συμπληρώνοντας στην διπλανή στήλη το επιθυμητό μέγεθος. Συσκευάστε κατάλληλα το προς επιστροφή προϊόν μαζί με τη συμπληρωμένη φόρμα επιστροφής και μεταβείτε στο πλησιέστερό σας από τα 250+ καταστήματα Γενικής Ταχυδρομικής για να στείλετε το δέμα με δική μας χρέωση στη διεύθυνση: Sneaker10.gr, Οδός Γ, ΒΙ.ΠΕ. Ηρακλείου Κρήτης, Τ.Κ. 71408, Τηλέφωνο: 2811-808888. Θα καταχωρήσουμε την παραγγελία σας για το νέο μέγεθος μόλις παραλάβουμε το δέμα σας κι εγκριθεί η επιστροφή σας ενώ σε περίπτωση που το μέγεθος που ζητήσατε δεν θα είναι πλέον διαθέσιμο εκπρόσωπός μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας προκειμένου να σας ενημερώσει σχετικά και να σας προτείνει εναλλακτικές.

Σε περίπτωση αποστολής με άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών τα έξοδα επιβαρύνουν τον αποστολέα.



Πώς θα λάβω το κουπόνι επιστροφής;
Το κουπόνι επιστροφής είναι ένας κωδικός που θα λάβετε μέσω e-mail και/ή sms μόλις παραλάβουμε το επιστρεφόμενο προϊόν κι εγκρίνουμε την επιστροφή του. 

  • Αν έχει γίνει online παραγγελία, τότε θα το λάβετε μέσω e-mail και/ή sms.
  • Αν η παραγγελία έγινε τηλεφωνικά τότε το κουπόνι επιστροφής θα έρθει μέσω sms στο κινητό που μας έχετε δηλώσει κατά την καταχώρηση της παραγγελίας σας.



Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω το κουπόνι επιστροφής;
• Στο τελευταίο βήμα της online παραγγελίας καταχωρείτε τον κωδικό του κουπονιού σας στο ειδικό πεδίο κι έπειτα πατάτε «εξαργύρωση».
• Αν η παραγγελία γίνει τηλεφωνικά/ μέσω Facebook/ Instagram/ email/ φόρμας επικοινωνίας τότε ενημερώστε τον εκπρόσωπό μας για τον κωδικό του κουπονιού επιστροφής που έχετε λάβει.



Είχα ζητήσει κουπόνι επιστροφής και μόλις το έλαβα, άλλαξα όμως γνώμη και θέλω επιστροφή χρημάτων. Τι πρέπει να κάνω;
Επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μας προκειμένου να ακυρώσουμε το κουπόνι σας και να προχωρήσει η διαδικασία επιστροφής των χρημάτων σας. Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής:

  • Αν έχετε πληρώσει με αντικαταβολή ή μέσω τράπεζας τότε τα χρήματα επιστρέφονται με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε.
  • Αν έχετε πληρώσει μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας ή PayPal τότε τα χρήματα επιστρέφονται με τον αντίστοιχο τρόπο.



Στη νέα παραγγελία που θα κάνω με χρήση του κουπονιού επιστροφής θα χρεωθώ έξοδα μεταφοράς;
Η νέα παραγγελία θα καταχωρηθεί με δωρεάν μεταφορικά. Θα το διαπιστώσετε αμέσως μετά την σωστή καταχώρηση και την επιτυχή εξαργύρωση του κουπονιού επιστροφής.


Το κουπόνι επιστροφής έχει ημερομηνία λήξης;
Όχι! Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε όποτε θέλετε.


Μπορώ να ζητήσω επιστροφή χρημάτων και όχι έκδοση κουπονιού;
Υπάρχει αυτή η δυνατότητα, συμπληρώνοντας την αντίστοιχη επιλογή στη φόρμα επιστροφής προϊόντων. 

  • Αν έχετε πληρώσει με αντικαταβολή συμπληρώστε και τα στοιχεία του λογαριασμού σας στα αντίστοιχα πεδία στη φόρμα επιστροφής προϊόντων.



Πώς θα μου επιστραφούν τα χρήματα;
Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής:

  • Αν έχετε πληρώσει με αντικαταβολή ή μέσω τράπεζας τότε τα χρήματα επιστρέφονται με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε.
  • Αν έχετε πληρώσει μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας ή PayPal τότε τα χρήματα επιστρέφονται με τον αντίστοιχο τρόπο.
  • Αν έχετε πληρώσει μέσω άτοκων δόσεων και η επιστροφή αφορά το σύνολο της παραγγελίας τότε το συνολικό ποσό θα επιστραφεί στην κάρτα τμηματικά, όποτε χρεώνεται η κάθε δόση στην κάρτα θα γίνεται και η επιστροφή του αντίστοιχου ποσού.



Πότε θα μου επιστραφούν τα χρήματα;
Καταβάλουμε κάθε προσπάθεια για την όσο το δυνατόν γρηγορότερη επιστροφή των χρημάτων σας και από πλευράς μας η διαδικασία ολοκληρώνεται εντός 2 εργάσιμων ημερών από τη στιγμή που θα παραλάβουμε το δέμα σας. Σε κάθε περίπτωση θα σας ενημερώσουμε με sms μόλις ολοκληρωθεί από πλευράς μας η διαδικασία.
Τονίζουμε ότι η εμφάνιση του ποσού στην πιστωτική/χρεωστική κάρτα εξαρτάται πάντα από την εκδότρια τράπεζα και συνήθως χρειάζονται 2-4 εργάσιμες από την λήψη του sms για την ολοκλήρωση των από μέρους μας ενεργειών.

Έχασα τη φόρμα επιστροφής προϊόντων, τι μπορώ να κάνω;
Έχετε τη δυνατότητα να συμπληρώσετε την ηλεκτρονική φόρμα επιστροφής εύκολα και γρήγορα με ένα κλικ εδώ σε περίπτωση που σας εξυπηρετεί να παραλάβει η συνεργαζόμενη courier, Γενική Ταχυδρομική, το δέμα από το χώρο σας.

Εναλλακτικά, αν θέλετε να παραδώσετε το επιστρεφόμενο δέμα στο κατάστημα Γενικής Ταχυδρομικής της περιοχής σας επικοινωνήστε μαζί μας στο 2811 808808.


To Sneaker10.gr επιφυλάσσεται του δικαιώματος να απορρίψει επιστροφές που στάλθηκαν ή κοινοποιήθηκαν μετά από την προθεσμία επιστροφής ή επιστροφές ειδών που δεν βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία ήταν όταν απεστάλησαν από τις εγκαταστάσεις μας ή επιστροφές προϊόντων χωρίς τη συμπληρωμένη φόρμα επιστροφής προϊόντων καθώς κι επιστροφές ειδών (υφασμάτινες μάσκες προσώπου, εσώρουχα & κάλτσες) που για λόγους υγιεινής δεν μπορούν να επιστραφούν στην αποθήκη μας.


Marketplace Title 1
Marketplace Title 2
Marketplace Text 1
Marketplace Text 2